2012年1月3日星期二

03-Jan-2012

今天沒有操作。

今年開始會改格式,如果當天沒有操作或沒有文章便不會更新,回報統計會以下圖作為實時更新。


11-Jan update:
收到3998股息。

19-Jan update:
減持 20% 2888。
買入 2468。

20-Jan update:
減持 6% 210。
減持 8% 2888。
增持 30% 2468。

26-Jan update:
減持 13% 210。組合終於出現第一隻升穿海嘯前最高位的股票!
增持 13% 2468。

27-Jan update:
減持 9% 2888。
增持 9% 3998。

30-Jan update:
增持 11% 2468。
增持 3% 3998。

現金 2.09%

59 則留言:

  1. 小豬Sir好似愈來愈...泠
    242

    回覆刪除
  2. Louis: hi

    242: 今日開始轉冷, 得11度, 哈哈.

    投資達人: 上年既負回報都未追返, 仲係瘦仔.

    回覆刪除
  3. 小豬兄,跟你南邊,入了少量#750,有國策支持現價抵買!

    回覆刪除
  4. 費高: 唔好寫明話跟人, 好多人鐘意捉你去臭串一番, 哈哈.

    回覆刪除
  5. 沒所謂啦,我唔太放在心上。
    高拜低踩是人性 ~ 比人鬧下人地又賺到錢,何樂邢不為

    回覆刪除
  6. 小豬想請問你個圖表點整架?

    回覆刪除
  7. fai: 用google doc既excel整統計圖表

    回覆刪除
  8. D&G事件令我看到很多反霸權的人, 內心其實很希望擁有霸權, 結果利用傳媒和網絡去實行自私的霸權.

    回覆刪除
  9. D&G 的行為是不正確, 有種狗眼看人低的做法, 我也看不過眼. 可是, 在別人門前拋衣紙, 還要無辜的員工們收拾殘局的人, 他們又是否港式文化大革命中的紅衞兵. (關蛇)

    回覆刪除
  10. 小豬兄: 說穿了一句, 成日話地產霸權, 乜霸權物霸權那些人, 其實是眼紅人地有霸權而自己無. 點解李嘉誠由窮到濃變成今日地產霸王, 點解自己老豆(或阿爺)就唔得呢, 所以咪反霸權 lor

    回覆刪除
  11. 人地係facebook只係表達意見, 還要去人肉searching, 連身邊人都要search出黎, 連紅色生果報都不打格仔show哂人地張相出黎, 簡直就係傳媒+網絡霸權.

    回覆刪除
  12. Hello ~ 豬豬 :)

    ps. 我好憎"生果報", 佢基本上是實行傳媒霸權 (or 記者霸權)

    回覆刪除
  13. 生果報/記者 ~ 好似法官,可以判決人/事.

    回覆刪除
  14. 我贊唔贊成霸權並不重要,但小小事搞出成千人出來搞事,你有否感覺恐佈?D人對一些事情的不滿(可能是霸權,可能是內地人)巳經到了沸點,要小心處理,我認為今次事件只是借口搞事,當政者要好好疏導這般民怨。

    回覆刪除
  15. 亂博: 其實民怨歸根究底都係來自房地產, 現今當政者都係收皮啦, 期望下一屆吧.

    回覆刪除
  16. 「收皮」的財政預算案會係點?上年巳經等收工,今年直呈收工,前後浪費兩年時間,我哋就真係收皮!

    回覆刪除
  17. 其實不滿房地產越升越有的人, 只是那些沒有物業在手的人吧, 這些人數量有多少我好懷疑. 如果下一屆當政者真的有方法大幅推低樓價, 也有一大班人會死, 到時游行既人可能更多!

    我好反對乜事都懶政府, 香港都算是一個自由市場, 格價唔應該由政府過分干預, 大家要尊重市場

    回覆刪除
  18. 投資達人: 我有物業在手, 但我其實一樣不滿房地產越升越有. 首先房地產升唔係問題, 問題係升到出現大泡沫就係問題, 房地產泡沫就造成壓抑其他產業既問題(即係好似澳門賭業攪死其他產業一樣).

    如果唔用既得利益者既角度去諗問題, 而係以整體社會發展角度出發, 問題就會睇得較清晰.

    好似香港醫療系統比內地孕婦迫爆, 本地孕婦冇位(近來生仔醫療事故係多左), 呢個時候市場已經開始失效, 政府係唔係應該要做d野, 還是一句自由市場便由得本地孕婦冇得享用本地資源?

    回覆刪除
  19. 其實完全自由市場理論已經係金融海嘯期間證明係無效, 美國政府都要干預先免去全球經濟大崩潰. 自由放任和干預必須要有平衡, 完全自由放任下, 人在自私本性下是會發癲的.

    回覆刪除
  20. 今日太陽能牌塊大升!
    小豬今日應該收獲不錯。

    回覆刪除
  21. 小豬兄今變大肥豬 :D

    其實我都不滿房地產泡沫, 但泡沫應該係週期性, 市場應該會自我調節, 泡沫太大始終會爆, 人生幾十年間應該會遇到幾次爆破, 問題係自己當時敢唔敢入市, 同埋夠唔夠胆入市, 同政府真係無乜關係 ^^'''

    都係個句, 2003年每人敢入市, 咪話樓市無需求 lor, 2010年樓價越升越多人入市, 咪話需求爆鵬 lor, 其實所謂需求, 只不過叫人買佢地又買, 無錢買咪出黎罵政府 lor.

    這只是我個人淺見, 我都係無(物)業游民 ^^'''

    回覆刪除
    回覆
    1. 房地產係一個特別的市場, 因為土地供應係由政府決定, 所以房地產天生已經唔係自由市場.

      政府最低能既地方係應該增加供應時去同你減供應(07年前都唔醒水要增加返供應), 應該減供應時同你加供應(97年8萬5政策), 所以自我調節係不大適用於香港房地產市場. 房地產市場分析跟股市很不同的.

      刪除
    2. 但有時香港政府的政策推行有一定程度的難度, 因為要經過好多人同意, 甚至要公眾咨詢, 由建議推行到實際推行, 需要太長時間, 有時經濟已經轉了向, 政策才出到台.

      舉例話填海工程, 就要咨詢好多人, 有好多反對. 澳門近幾年瘋狂填海, 卻沒有咨詢過一般市民, 我們根本無法反對, 政府想點就點

      刪除
    3. 你已經講出左香港政制既最大問題, 就係香港政府話事人無民意基礎, 所以行政困難.

      澳門就只要年年有錢派, 我諗大多數一般市民都唔會太理政府做乜, 對嗎?哈哈.

      刪除
  22. 費高兄: 小豬不是收獲唔錯, 係收獲爆鵬 ^^

    回覆刪除
  23. 好似08年咁, 當大家都好驚好驚, 生意都唔敢做時, 但人一樣要生活, 存貨不斷清理而唔敢入貨, 當需求沒有大跌又唔夠存貨時, 大家已經諗到會發生乜事, 就係一個新的周期再開始.

    回覆刪除
  24. 早晨, 豬兄!! ^^

    謝謝您的分析!!
    亦很佩服您看事情很透徹!! :)

    回覆刪除
  25. 小豬,哪兒有比亞迪的銷售數字及售價睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁強大既google search都唔用?大陸唔少車網都有(唔止睇到比亞迪)

      其中一個
      http://www.chooseauto.com.cn

      刪除
    2. 就是太多,準確與否都唔知,連K6都沒

      刪除
    3. K6? 你意思係K9電動巴? 巴士唔當係商用車, 所以冇官方統計. 你想知只有經常留意新聞, 或者直接email去問佢投資者關係部. K9係2百萬一部.

      刪除
    4. 我發EMAIL去東岳,都沒REPLY ~

      刪除
  26. 想問小豬怎樣做「實時圖」?
    很有趣的樣子

    回覆刪除
    回覆
    1. 上面已經有人問過, 係用google doc既excel整統計圖表

      刪除
    2. 噢,多謝!
      無留意 message log 真是不好意思!

      刪除
  27. 看來基金又黎恐慌性買貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你會唔會恐慌性散貨? ^=^

      刪除
    2. 無論買或賣, "恐慌"呢兩個字都唔會出現係我身上, 哈哈.

      刪除
  28. 早前基金恐慌性買貨, 今日應該開始有不少散戶忍唔到手黎追貨(基金恐慌性買貨果日我估係散戶沽貨日)

    回覆刪除
  29. 豬豬 ~ 久來問候一下, :)

    回覆刪除
  30. 回覆
    1. 都唔係全攻, 如果計埋1211都做太陽能的話, 都只係太約4成.

      不過上年為我賺不少的太陽能, 估不到今年第一個月已經給力, 早前我還樂觀估計要第二季先黎料, 市場的訊息效率真係奇高.

      刪除
    2. 今天睇到柯達破產真係有點感概, 有點時不與我 feel, 無法, 被科技所淘汰, 十年後可能到印刷業。所以要買有 furtue 的行業, 太陽能應算一個 ^^

      刪除
    3. 跟科技進步無關, 只是企業不思進取, 不會轉營. 你知道數碼取影技術是柯達先發明的嗎?為何其他企業已經後起大量開發數碼相機, 柯達還要固步自封?固步自封才是死因, 跟時不與我完全無關, 就好似上年好多人賴市場, 回報慘跌唔關自己事一樣.

      刪除
    4. nokia其實又係好似柯達, 不過佢聰明在可以放下身段跟microsoft合作, 佢出既windows phone會係起死回生之作.

      刪除
    5. 唔知尋日有幾多人犯左高追一式, 太陽能股升得愈勁跌得愈勁. 尋日同家電無關係既太陽能股反而升得最勁, 有關既反而升得最少,真攪笑.

      刪除
  31. 豬sir, 你指2468有関?
    Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 只可以話升得最勁果隻係最無直接關係. 不過投機者都唔會深究呢d, 都係見升就追, 唔使理咁多, 哈哈.

      刪除
  32. Hi Pig Sir,
    祝小豬bb同爸爸媽媽龍年健康快樂,不勞而獲
    242

    回覆刪除
  33. 恭喜發財!恭喜發財!

    恭祝小豬兄及各位龍年萬事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜恭喜,祝身體健康,萬事如意

      刪除
  34. 早晨, 豬兄!! ^^

    今日龍年大年初一,

    先敬祝小豬仔 身體安康, 快高長大, 萬事如意!! (Vagabond伯伯錫錫 >3< )
    再祝豬兄伉儷 五福臨門, 龍馬精神, 財源廣進!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜恭喜,祝身體健康,萬事如意,豬龍入水

      刪除