2011年12月2日星期五

02-Dec-2011

今天沒有操作。

現金3.81%

倉位本年股本回報 -0.74%。跑嬴恆指 16.61%。跑嬴國指 17.72%。

6 則留言:

  1. 早晨, 豬兄!! ^^

    -- Vagabond

    回覆刪除
  2. 我把 1211 放在 watch list 先, 唔怕比人罵, 其實 330 我都已放入 hehe~~

    回覆刪除
  3. 330現今又真係殘左d. 我暫時定義佢為投機有餘, 投資不足的股.

    呢排做乜開始個個睇好返1211!!

    回覆刪除
  4. 330 絕對係投機,博佢係 09年 2038 既翻版, 1211 因為貨一早已入強者手 (已入小豬手) ^^

    回覆刪除
  5. 1211 圖表上正在做 Cup with handle, 從成交量黎睇完全顯示出大型築底的動作, 連我都睇到 :D

    回覆刪除
  6. 投資達人: 還有個旗型出緊黎. 傳媒財演大行散戶還有不少睇淡1211, 小心行事啦, 旗型可以向下突破, 哈哈.

    回覆刪除