2011年12月14日星期三

14-Dec-2011 小豬金句(三)

今天沒有操作。

金句(三):成功乃失敗之母。

現金 0.45%

倉位本年股本回報 -2.72%。跑嬴恆指 17.60%。跑嬴國指 19.37%。

16 則留言:

  1. 金句(二)都切合你今天的文章, 看你明不明白, 哈哈.

    回覆刪除
  2. 小豬, 我老豆叫我幫佢入5200股匯豐,
    我今入以$58.85 買入.
    我叫佢再等等, 有可能再跌, 他又不聽.
    ( honey bee )

    回覆刪除
  3. 他話很有信心, 明年升上20,000點.
    又話歐豬可以印銀紙.....
    i am not eyes see la ....HONEY BEE

    回覆刪除
  4. honey bee: 你老豆想點未點囉, 佢既錢又唔係你既錢. 好似我海嘯時叫我阿媽2萬點清走d內銀, 佢係都要死坐, 之後我都費事理, 又唔係我d錢.

    回覆刪除
  5. 這句真是金金句,我時時刻刻都學習悟,但我覺得不是太容易.

    回覆刪除
  6. 豬SIR睇完你投資經歷,點解你以家對內銀股一隻都唔沾手?

    回覆刪除
  7. alex: 我唔講原因, 你看今天的事實應該已經明. 可能我比其他大眾散戶更早看到原因吧. 更何況我的投資能力得到大幅進步後, 我看到比內銀更加好的投資機會. 即使內銀本質不差, 但當有更更好的機會, 你都會選擇更好的吧.

    回覆刪除
  8. 真係比你講中, 黃金應該已步入熊市, 我聽日要止蝕喇

    回覆刪除
  9. 投資達人: 其實好早前當我見到你地個個平時唔買黃金既都買入睇好, 我就唔睇好, 我鐘意同大眾唱反調, 哈哈. 唔怕話你知, 黃金係差唔多千九蚊時我係yahoo blog都私下同人講, 黃金3-6個月內崩盤.

    回覆刪除
  10. 可惜要結婚的金唔係我~~~~呵呵
    如果唔係我都想放~~~

    回覆刪除
  11. 飛鳥: 我都同你一樣, 千9蚊時想賣左d結婚用既金, 不過覺得d金唔係自己買, 都係由佢, 哈哈.

    回覆刪除
  12. 小豬 Sir: 其實我係最早看好的黃金的一群, 已經買過唔少次, 不過我承認之前低估了黃金的大牛市升勢, 所以有時沽出獲利, 事後後悔又買回.

    最後一次買金, 則純粹為自己的現金當買份保險, 我也不是沒有想過黃金大牛市已過, 但當時認為黃金可能和香港樓價一樣, 會頂住頂住跌不落去. 怎料都係奶野收場, haha~~

    回覆刪除
  13. 投資達人: SSD一解, 樓市就會跌比你睇, 當然如果政府想2年後先自動解, 未當係股票停左牌, 睇下2年後復牌會點, 哈哈.

    頂住頂住跌不落去不代表可以升得上去, 要計算值搏率喎, 你做投機計值搏率應該要專業過我.

    回覆刪除
  14. 小豬: 最後一次買入沒有投機成分, 只係當為銀紙貶值及通脹買份保險, 只不過當出現問題時, 全球資金始終係信美元, 全部回流返美國, 吹佢唔脹!

    回覆刪除
  15. 投資達人: 點解銀紙貶值及通脹時黃金一定要升, 傳統智慧? 人云亦云? 唔好諗得咁簡單, 當中還包括政治, 全球央行取態, 大眾心理, 實際需求, 投資需求, 供應量等等. 黃金同銀紙一樣, 仲係生產緊數量增加緊.

    回覆刪除