2011年12月15日星期四

15-Dec-2011 小豬金句(四)

今天沒有操作。

金句(四):正確的方向上犯錯還是正確,錯誤的方向上無錯還是錯誤。

現金 0.46%

倉位本年股本回報 -4.77%。跑嬴恆指 16.97%。跑嬴國指 18.98%。

1975年至今現貨金走勢

18 則留言:

  1. “粗略的正確好過精確的錯誤”,很久以前大老闆教我計數先看方向,不要太早陷入細節。

    回覆刪除
  2. Samuel: 巴菲特都講過, 情願模糊的正確, 不要精確的錯誤, 都係大同小異

    回覆刪除
  3. 今天買了4注 1211

    坐定定等發達!

    Ken

    回覆刪除
  4. Ken: 你目標要升幾多倍先發到達?

    回覆刪除
  5. 咁都只係大約3倍, 3倍就叫發達? 對我黎講, 我要有一千萬先叫發達, 你呢4注有冇3百萬?

    你要先計好自己由今天起到老死, 不用工作之下要多少錢才可以過世, 咁呢筆錢先可以稱得上叫初步發達既資金.

    回覆刪除
  6. 我身家得300,000hkd
    Ken

    回覆刪除
  7. Ken: 咁我好相信, 你努力工作會快發達過等1211升爆. 唔係講笑, 係好認真的.

    回覆刪除
  8. 小豬, 我今日又幫我老豆入多2000 股恆生銀行. (HONEY BEE)

    回覆刪除
  9. 這幾天買左約$700,000 , 年息大約37200 月息約$3100.00 . 你話收息係咪不錯呢.
    (bee)

    回覆刪除
  10. bee: 唔錯, 但先要假定未來保本之下息率不會減少.

    回覆刪除
  11. 300,000買乜可致小富(3,000,000)
    我份工得15000/月
    今年38
    Ken

    回覆刪除
  12. Ken: 本金30萬, 目標3百萬. 咁你每月平均可以儲幾多錢? 每月儲到幾多錢先係最重要.

    回覆刪除
  13. 所以呢睇大方向好重要,然後堅持!

    回覆刪除
  14. a meaningful chart for gold price. get the message, thanks!

    回覆刪除
  15. 其實個CHART可以睇到D咩?黃金以幾何級數大升?

    回覆刪除
  16. Andy: 乜你只係留意到升果部份?

    回覆刪除