2011年12月22日星期四

22-Dec-2011 九型人格

今天沒有操作。

那位吹水股神表演了兩天便失蹤了,連回應都不敢,真失望。這類人很像九型人格中的第八型 - 權威型。

至於我的九型人格,測試結果很奇怪,原來我是多重人格的,分別是第五型 - 思考型,第七型 - 享樂型和第九型 - 和諧型 (主型格是和諧型,但只高其他兩種次型格一分)!

大家上網找一找九型人格測試(180題版),十分有趣又準確。我發覺思考型的人格對我的投資最有幫助。

現金 0.46%

倉位本年股本回報 -5.31%。跑嬴恆指 14.91%。跑嬴國指 16.34%。

7 則留言:

  1. 莫非你「人格分裂」?
    講笑的。

    認真咁講句:merry x'mas!

    回覆刪除
  2. Morpheus: 可能係都唔定, 哈哈. 不過我又覺得我呢三型人格有互通的地方. 如果有人又係權威型, 又係忠誠型就真係人格分裂.

    都祝你聖誕快樂.

    回覆刪除
  3. 都解得通:「忠誠於權威」

    回覆刪除
  4. 豬兄, 祝聖誕快樂, 新年進步!! ^^

    回覆刪除
  5. Vagabond: 祝你聖誕快樂, 新年搵多d

    回覆刪除
  6. 豬兄, 謝謝, 希望承您貴言啦!! ^^

    回覆刪除
  7. 閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---閃崩---

    澳門達人

    回覆刪除