2011年8月2日星期二

02-Aug-2011 市場專收叻人

今天沒有任何操作。

750未收夠貨就同我爆上去,個天點解要咁對我!

大家應該聽過"市場專收叻仔",但亦有叻女存在,所以我變成中性化為"叻人"。為何市場專收叻人呢?叻人又有什麼特質呢?

叻人通常都有兩個主要特質。第一是認為自己的賺錢能力十分高,賺錢容易,這是因為未嘗大敗,最佳例子當然就是在牛三買什麼都賺的時候。第二是認為自己能夠控制一切,可以對股票的走向預測十分準確,覺得只有自己是對的,當走向跟預測不同便認為是市場的錯。

當叻人出現以上特質,"風險"二字已經從他們的字典中消失, 而沒有風險意識的人,跟駕駛沒有自動閉塞系統的高鐵列車一樣,後果有目共睹。

豬給人一種笨的感覺,大家明嗎?

現金4.7%

倉位本年回報0.7%。跑嬴恒指3.4%。跑嬴國指4.0%。

21 則留言:

  1. 聰說 "笨" 只是人類對豬的誤解, 豬其實是很聰明的, 所以......我們都常常來看小豬的 Blog。

    回覆刪除
  2. 比你知道左呢個國家機密, 小心秋後算賬, 哈哈

    回覆刪除
  3. 豬兄, 想請問何解您有歐銀情意結呢? 小弟吾係好明, 可吾可以講講, 謝謝!! ^^

    回覆刪除
  4. 因為長線投資者應該有銀行股作為組合成員, 我又見內銀有管理風險, 本地銀行又睇唔上眼, 最後只有渣打同HSBC睇得上眼. 其實渣打我係海嘯後買入, 已經keep到現在. HSBC就上年尾買入, 起碼我覺得渣打都升得差唔多, 要分散多一間, 結果就分左d錢去買HSBC. 歐銀雙雄, 哈哈.

    回覆刪除
  5. 老實講、小弟都睇左好耐光電VS風電VS媒電~~~~
    但係好多不確定因數真係睇唔通~~~~
    如今早又突然傳光電價$1.15VS煤電價$1.2~~
    又如上游的3800比下游的750好賺等、ETC~~~~情況如龍源都升唔起一樣~~~

    小弟非常同意大陸對太陽能既未來吹勢~~~因為石油都由輸入CONTROL不了、核能又要叫停去慢慢上馬
    但美國、歐洲都講左太陽能好耐、大師又吹到STP(尚得太陽能)點點點~~~~~~~
    又過左3-5年~~~~真係唔知點分析~~~~
    講真比金融更難理解~~~

    不過小弟係老粗及笨人一名、永遠都要計數明白才買~~~~~~

    回覆刪除
  6. HSBC + STD CHARTERED 歐銀雙雄都比你買晒~~~~未來唔係你天下都唔得啦~~~

    回覆刪除
  7. 如果唔明就應該放棄, 做自己能力範圍內既事就最安全.

    其實不確定才是真正的投資價值, 如果什麼都已經確定, 你會有平價買入的機會嗎?我們要做的不是絕對性的確定, 而是要比別人更確定.

    同你講, 未來真正賺錢的是上遊和下遊, 中遊如STP只會係半生不死. 所以點解我買3800和750賺到阿媽都唔認得, 人地買STP就蝕到阿媽都唔認得.最終真正既太陽能市場唔係歐美, 而係中國.

    回覆刪除
  8. 買歐銀還有一個原因, 就係歐美息低, 今天唔買, 到未來息差上升, 想平買都難.

    回覆刪除
  9. 老實講、我真係睇左3-5年光電~~~只能講一句自己功力差~~~~老豬你賺到錢、只能比你一個字"叻"~~~~

    至於5+2888真係如老豬所講歐美息低、我都有同感~~~
    的確美國或歐遲早加息、加了上去歐銀佢地的息差就高過現在1.4-1.8%~~~~
    但暫時個人覺得內銀更抵息差都有2-3%~~~~又保證高息、唔高息又壓唔到樓價~~~~有人送錢入內銀、可樂而不為
    但如果低迷的內銀升左上去、估值高左、小弟也跟老豬一樣會改放錢去"唔+易發發發"~~~呵呵

    回覆刪除
  10. 唔易發發發, 呢個組合名好唔老黎, 哈哈.

    回覆刪除
  11. 小豬 ~ 我來了 :)

    有茶點招待嗎 ?

    XD

    回覆刪除
  12. 我窮 L 過你.....呢! Ha...aaa

    回覆刪除
  13. 第一次打搞小豬新居,有迎新禮物嗎?

    回覆刪除
  14. 迎新禮物就係小豬仔個可愛樣, 慢慢睇啦, 哈哈

    回覆刪除
  15. 好的!明天再來!

    P.S. YAHOO 新版確是垃圾,連RSS的功能好像也用不了,看到很多BLOG友都轉到GOOGLE,看來YAHOO BLOG命不久矣。

    回覆刪除