2011年8月23日星期二

23-Aug-2011 底氣

今天有一項操作。

增持 25% 1211。估唔到香港市場對呢份"你阿媽係女人"既業績咁大反應,相反大陸同胞就顯得冷靜得多。反應大更好,難得出現一個更低價,期望可以出現更更低價。當初買入時因為太著意電動車業務,結果考慮不好而做錯決定。近期再次買入時,我已經放棄考慮電動車業務,集中研究傳統汽車的競爭力,結果發現傳統汽車的技術進步速度十分驚人,而呢一方面先係真正既核心競爭力,加上經歷過近年的失敗,公司的底氣已經今時不同住日。

呢間公司又係一個好例子去應用我昨天提到的問題。 公司賣/做什麼?現在什麼汽車型號最好賣?產品有什麼比別人優勝地方?顧客評價?品牌優勢?

唔知有幾多人識答以上問題?我諗好多買左佢既老散都唔識得答,更何況唔想買佢既人呢。

現金7.3%

倉位本年回報-11.2%。跑嬴恒指2.5%。跑嬴國指5.4%。

18 則留言:

  1. 又話$15先買?
    巴黎:有沒計#1211的safety of margin架?

    回覆刪除
  2. 小豬兄 ~ 我無錢買車 :)

    回覆刪除
  3. 小豬好有錢 :)

    amie

    回覆刪除
  4. 費高: $15同$16差得幾遠呀, $15係一個range(下次我寫個range, 等你冇得捉我字蚤先), 我又唔係一炮過去買.

    點解你會用"巴黎:"咁攪笑. 我知你唔睇好, 但係都冇必要認為現價買既人係白痴卦!

    Louis: 有錢買豬肉就得, 哈哈.

    amie: 點解你認為我好有錢呢?

    回覆刪除
  5. 岑日見你減持330, 再增持兩隻股, 今日又再增持1211, 如果沒有絕對的本金係呢D市點樣增持股票呢? 我而家唔敢有任何動作, 等D蟹貨反彈先換碼, 因為我再沒有本金增持,就算對隻股幾有信心都好 :) 我都好鍾意3998架^_^
    amie

    回覆刪除
  6. 我想問係咪要開GOOGLE ACCOUNT 先可以係度LOGIN KA? ^-^
    amie

    回覆刪除
  7. amie: 我既初期本金係主力儲返黎, 唔好希望用投資可以快速度幫你增大本金. 其實你係唔係有手痕同埋蝕多多死留既情況, 唔係點會咁快冇哂本金.

    你要開個google account先可以login. 其實同開yahoo account差唔多, 又係免費, 開左未唔使次次留言都要打名囉.

    回覆刪除
  8. 小豬,

    我認真的!我系巴黎兄,一定會問你現價入有幾多SAFETY OF MARGIN。

    近排工作上睇到好多好股,但都太貴,買唔落手,一定要等跌到50%SAFETY OF MARGIN先抵!

    回覆刪除
  9. 請問 safety of margin 是什麼? 和 margin of safety 有什麼關係? Thx (Amanda)

    回覆刪除
  10. 小豬兄,
    今曰止蝕沽6.02買的750, 蝕9千多,3800都升,但750還要跌,太差勁!
    LMF

    回覆刪除
  11. 小豬, 呢度ge setting 都幾麻煩 :(
    早晨早晨

    回覆刪除
  12. 費高: 如果以今年計, 現價50% SAFETY OF MARGIN的確有呢個可能. 但我通常以5年去估計, 一年50%, 咁你話5年既SAFETY OF MARGIN有幾大.不過我可能估錯, 我數學冇歐洲人咁叻.

    Amanda: 今日主題就講呢個.

    amie: 早晨. 我唔覺麻煩, 可能係你未用慣. 事實上google比yahoo blog既功能強大好多.

    回覆刪除
  13. 我都係 1211 既 支持fans~
    但信心已經動搖 =.=
    Build Your Dream 變 Break Your Dream

    回覆刪除
  14. yobi: 你係$40樓上買入?如果你只因概念而買, 而唔係基於公司競爭力, 失望係好正常. 概念股終於返回人間, 我反而更高興.

    回覆刪除
  15. 小豬 ~ 我放棄買車股, 我會買 1828 :)

    ps. 如果有錢.

    回覆刪除
  16. Louis:乜你唔係已經增持左現金咩, 點會冇錢.

    回覆刪除
  17. 豬豬 ~ 個的錢要等大跌時用,我沒有後備金. :(

    回覆刪除