2011年8月1日星期一

01-Aug-2011 投資軟硬件

今天有一項操作。

增持30% 750。 啱價就繼續分段增持。

八月第一個交易日又有好的開始。雖然七月對很多人來說沒有出現七翻身,但本人倉位在七月真的有七翻身,但會否七翻身,八翻艇,月底自有分曉。

內地動車追撞意外,令我想起當年日本等國賣高鐵技術給中國時,是不賣訊息系統的軟件的,因為他國明白,訊息系統的軟件才是高鐵技術的真正靈魂。日本高鐵之所以成為全球最安全鐵路,就是因為有一套極之完善嚴謹的訊息系統軟件,基本上把所有情況都模擬考慮好,這就是日本人的精細思考所產生的系統。因此大陸只得到硬件上的技術,真正最有價值的軟件部份只好由國內人自行研究開發,結果靈魂出現缺憾而出現低能的追撞意外。

投資上其實都有軟硬件之分,操作技巧、知識水平、分析方法都可以分類為"硬"件,但最終控制這些"硬"件去達成目的是你的"心",所以"心"就是軟件,"心"可以是心態、心理質素、性格,正如上述的高鐵軟硬件例子,如果投資者沒有一個優良的軟件,即使有再好的硬件都會有機會出現嚴重事故。

現金4.7%

倉位本年回報0.5%。跑嬴恒指2.1%。跑嬴國指1.7%。

19 則留言:

  1. 軟件是人寫的。寫的人(更準確地講:是管理寫軟件的人和運行軟件的人)的思維方式決定了軟件最終的運營效果。
    投資軟件的投資效果最終的區別也是在於投資者的心態。

    回覆刪除
  2. 無錯, 軟件就係人心, 人既質素, 呢一樣野中國抄唔到, 亦係真正最有價值既野, 所以人地係唔會賣

    回覆刪除
  3. 好似最近大陸同俄羅斯買左件廢鐡垃圾, 就以為自己係擁有航空母"爛". 抄襲思維, 自欺欺人. 笑死我. (瘋子)

    回覆刪除
  4. 瘋子: 下次可以選"名稱 / 網址", 只輸入名名稱就可以.

    大陸人窮得太耐, 一有錢就瘋左, 個個做瘋子, 哈哈

    回覆刪除
  5. Small pig sir,
    Why added too much 750?
    Fm: lmf

    回覆刪除
  6. Lmf: 我覺得仲未夠多, 比重依然係好細. 價啱會再增持. 其實比起我係佢身上賺一倍多時的比重, 現比重真係小毛見大毛.

    有跟開我舊yahoo blog應該知我唔係第一次買750, 早前價高加上等錢去買其他野先減持, 配股後已經跌至一個吸引我的價, 手上又有現金, 當然要買返啦.

    回覆刪除
  7. 要又打自己的名, 我既名又長.
    個個都係瘋子, 就唔係財務自由瘋子.
    唔好冒稱我.

    回覆刪除
  8. 其實申請個google戶口最方便, 可能他日有用呢, 哈哈

    回覆刪除
  9. 個個都離開yahoo, 小豬, 你今日的內容要比yahoo睇下, 佢似男人最痛, 軟又唔得硬又唔得.

    回覆刪除
  10. 軟硬都唔得, 通常都係將行就木既時候.

    回覆刪除
  11. 豬兄, 個background(小豬仔)好得意!! ^^

    回覆刪除
  12. BLOGGER登記左好耐
    但都好少用過~~~~以後便一直潛水

    回覆刪除
  13. 圖仍是那張、很易認、又少人用~~~~
    個名要改番先~~~~

    回覆刪除
  14. 飛鳥:果然係養兵千日, 用在一時, 哈哈. 好彩我一真有用開blogger做backup, 唔係一時間移過黎都麻煩

    回覆刪除
  15. 人心才是最重要的軟件, 就算當日買了日本的訊息系統軟件, 意外還是早晚會發生。

    回覆刪除
  16. 老豬、你對750咁熟、不如做個750vs3800比我們這些笨人睇睇~~~~我對這個光電行業真係唔係好在行~~~

    回覆刪除
  17. 飛鳥: 呢個世界邊有咁著數既免費午餐, 想進入某個領域, 一定要自行研究. 最重要係唔熟唔做.

    750係BIPV龍頭, 加上大陸對太陽能既未來吹勢, 就係咁簡單既理由, 哈哈.

    回覆刪除
  18. 午安 ~ 吃下午茶, 小豬 :p

    回覆刪除