2011年8月31日星期三

31-Aug-2011 八翻艇

今天沒有任何操作。

記得八月頭提出會否七翻身,八翻艇,結果真的一語成讖,八月通街都翻艇。既然把口咁衰,下月都不進行預測了。

不過經歷八翻艇之後,熊市論又再死灰復燃,基本上由09年牛一開始,幾乎每次出現一定份量的下跌都會大量出現熊市論,究竟熊市論要到什麼時候才會成真呢?或者當下次出現一定份量的下跌後,再沒有人提出熊市論,那個時候才是真正的熊市吧。人性其實從來都不會變的。

現金7.1%

倉位本年回報-9.0%。跑嬴恒指1.9%。跑嬴國指4.8%。

5 則留言:

  1. 在牛市都有熊市股,例如大眾愛股2628.
    連管理層都不敢樂觀. 何解d人仲死揸不放 ? (don)

    回覆刪除
  2. don: 有時d人買股票都係買希望啫, 人地點做冇所謂啦, 都係要向自己負責. 不過我地就唔好當自己係神有預知能力, 好似神棍咁亂去點人買乜買物股可以發達.

    回覆刪除
  3. Sunny: 潛水艇唔係深水艇, 當下潛到一定深度就會抵受不注壓力而爆炸. 下次可能要改用深水艇.不過深水艇都唔係可以下潛無限深度, 太深都係一樣會爆.

    回覆刪除
  4. 大戶臨收市挾爆20500熊呀T^T

    回覆刪除