2011年8月9日星期二

09-Aug-2011 極度恐慌

今天有二項操作。

增持 5% 210。上次下影線底部入唔到,今日再現機會,當然要再次嘗試,竟然成功。

增持 17% 750。比重已達目標,今天才算真正的入夠貨。

增持 50% 1211。早前開始買入,當然唔會咁快完成,今天啱價,再次增持。

除了金融股面對較大風險外,我看不到組合其他股要面對同樣大的風險,即使美國變到要破產,人始終都要生活,可以不吃不住不穿嗎?不要忘記我們天天用的iPhone,用的PC,飲的可口可樂,食的麥記,還有更多更多都是我們送錢給美國的產品。市場不理性都會出現一個極限,當鐘擺至極端時,自然會向反方向再擺至極端,雖然我不知何時到極限,但除了世界未日之外(2012?),極限不會是很遠的。不過如果真的是世界未日,跑嬴大市1000%又如何。

大家留意下市面上的報章,身邊的人,再清空你的內心情緒,忘記所有股市上的數字,大家會看到什麼呢?我不知你們信不信,反正我信了,信了什麼呢?大家自己去估下囉,哈哈。

好多人話今次跟以前的不同,短期來說無錯, 但長期來說其實都一樣,這句話不是我自創的,是經歷過美國大簫條的巴菲特說的。
 
現金9.4%

倉位本年回報-11.4%。跑嬴恒指4.7%。跑嬴國指6.5%。

17 則留言:

  1. 謝謝小豬分享!
    小豬兄今日果然膽識過人^^
    別人恐懼我貪婪!

    回覆刪除
  2. 安仔: 我個人覺得呢幾日係基金比人老屈緊

    回覆刪除
  3. 絕對老屈。(自由一千萬)

    回覆刪除
  4. 小豬sir, 请问你究竟信什么?真的猜不到? 小肖

    回覆刪除
  5. 小肖: 好多人話今次跟以前的不同,短期來說無錯,但長期來說其實都一樣。

    回覆刪除
  6. 我明白了, 谢谢喔。但你好像不太同意这次是大崩盘,那是什么原因呢? 小肖

    回覆刪除
  7. 小肖: 大崩盘已經是事實, 因為已經連續暴跌3天了. 我只看自己手上持股是否有大崩盘.

    回覆刪除
  8. 谢谢指教,我也明白你说的钟把效应,咱手上的持股是最重要的,不要被其他东西掩了眼,对吧? 小肖

    回覆刪除
  9. 我信架、但我冇咩錢
    d錢要留結婚用~~~~冇計~~~

    但飛烏媽就定過台油~~~~慢慢入~~~ ^^

    回覆刪除
  10. 原來某人真係見到的吾岩睇或吾岩聼的留言, 真係會即時delete架, 因我前兩日親自見過, 以前仲以為無咁誇張添, 吾係講是非, 只係想確認一下啫... 我見到後有些少呆左... 我係Vagabond

    回覆刪除
  11. 你是講老師嗎 ? 呢條極端的小氣鬼, 一向容納唔到任何聲音.

    回覆刪除
  12. 大戶兄 jesse livermore
    2011-08-08 14:50這騙子blog不容許討論,容不下別的討論聲音,有人向我反映被block了,大家看看吧,為保自己名聲咩都做得出。有道理的就不用block人啦,何況提意見的一點粗言也沒有.

    係自己的blog發表言論, 一樣會被blacklist. 夠絕了 !
    (don)

    回覆刪除
  13. Vagabond: 呢點好多人都知啦. 算吧啦, 如果個blog有不利留言, 會影響收生數目架, 咁都唔明?

    回覆刪除
  14. 豬兄, 晨早流流, 只不過講出自己感想者, 我同佢完全無交流, 講完就算, 我都估吾到即時有其他網友有咁大反應架, 真係咁犯眾憎嘛... >_<" (Vagabond)

    回覆刪除
  15. 大家不如申請個google戶口啦, 又唔使錢, 回應又唔使時時打名, 哈哈.

    回覆刪除
  16. 小豬兄 ~ 不早了!

    哈哈 :)

    回覆刪除