2011年11月14日星期一

14-Nov-2011

今天沒有操作。

現金0.64%

倉位本年股本回報-2.83%。跑嬴恆指12.48%。跑嬴國指12.74%。

9 則留言:

  1. 小豬兄 ~ hello :P

    1211 大爆發,恭喜.

    回覆刪除
  2. Louis: 可能聽日暴跌返, 我對短期結果冇乜感覺:p

    回覆刪除
  3. 小豬兄 ~ 我真的不懂 1211, 所以有空,多說說...啦 :)

    回覆刪除
  4. 早晨, 豬兄!! ^^

    請問幾時有新文發呀? 小弟等著拜讀呀!! :D

    謝謝!!

    -- Vagabond

    回覆刪除
  5. Vagabond: 我都想知自己幾時有野寫:D

    回覆刪除
  6. 豬兄不用太客氣, 以兄您見識功力, 任何題材都可隨手拈來發揮!! >3<

    之前豬兄您所寫的「無記憶系統」實在發人深省! ^^
    這陣子天天都「今天沒有操作」, 小弟和貴blog的其他捧場朋友都差不多淡出鳥來... @=@"

    若您不介意, 也可談談對社會民生, 政治選舉, 甚至湊仔經亦可, 未必一定是投資理財... 先謝謝您喇!! :P

    -- Vagabond

    回覆刪除
  7. 豬兄, 小弟剛剛打左段野, 可能太長, 吾見左, 請幫幫忙load番出黎, thanks!! ^^

    -- Vagabond

    回覆刪除
  8. Vagabond: 十月過後, 市場話題真的悶出個鳥來. 我重質不重量, 與其天天為寫而寫, 堅持重複講你阿媽係女人既癈話, 我情願諗到有意義既先寫.

    回覆刪除
  9. Anyway, thanks 豬兄!! 那麼小弟引頸以待!! ^^

    -- Vagabond

    回覆刪除