2011年11月17日星期四

輸到儍咗,變另一個人

周先生(化名)縱橫股壇 30年,自言多年雖然輸多贏少,但一次又一次被股海大浪淹沒仍不肯認輸,退休後更迷上炒期指,差點因輸掉身家,難以向家人交代,萌生自殺念頭,「我個人一向睇嘢好正面,正常嘅我一定唔會諗自殺,嗰陣真係輸到儍咗,變咗另一個人」。

他形容自己對股票交易一向感興趣, 30年前開始涉足股票市場,但當時沒有深入研究各種股票,只信報紙、雜誌分析,自然輸錢收場,及後轉戰期金交易,又再損手。

他痛定思痛,一段時間不掂股票,但到 2000年初,又與朋友一起開始研究股票,「睇過幾十本中外分析股票嘅書,覺得自己對股票認識增加咗,又開始穩穩陣陣買股票」。直至今年初退休,他獲一筆退休金,又蠢蠢欲動,並加入全職炒期指行列,希望賺多些;然後不斷損手,不斷加大注碼的惡性循環又出現。

輸錢易有負面想法

「輸咗錢,一諗到唔知點同屋企人交代,就有負面嘅諗法」。幸好獲家人體諒,令他終於在兩、三個月前想通了,根本不可能賭贏個市,所謂「牛熊證」更似騙局,故下定決心以後不再炒股

來源:http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20111117&sec_id=4104&subsec_id=3626368&art_id=15809152

3 則留言:

  1. 天天來看小豬的文章, 就算今天沒有操作, 我也喜歡看, 謝謝小豬!

    回覆刪除
  2. 謝謝豬兄, 這些個案很有啟發性!! ^^

    -- Vagabond

    回覆刪除