2011年11月25日星期五

25-Nov-2011

今天有一項操作。

增持 5% 750。

現金0.05%

倉位本年股本回報-10.69%。跑嬴恆指12.52%。跑嬴國指15.29%。

明星級人馬見升叫升,見跌叫跌既絕技。

3 則留言:

  1. 哈!陸東!成日都錯!夠話樓市可以升多四成!去年已經俾我話,佢啲料好out!人地講通脹喇,佢都仲講通縮,年頭講PE低,睇28000,哈!Earning係舊數 ,PE點會啱?

    回覆刪除
  2. 陸東投資好似只識用倒後鏡睇PE. 07年前經過數年大牛市, 結果造就左呢班人出黎, 一個考驗就全部PK. 我都講過傳統價值投資法已經係現代唔係幾work, 結果今年連陸東都要認衰.

    回覆刪除
  3. 今天有一篇文章: http://blog.yahoo.com/_57YOXEDKUPRE2DCDJ45Y5HIMRM/articles/181769/index (財務自由瘋子)

    回覆刪除