2011年11月30日星期三

30-Nov-2011

今天有一項操作。

減持 5% 210。

現金3.92%

倉位本年股本回報-3.61%。跑嬴恆指18.30%。跑嬴國指21.48%。

6 則留言:

  1. Pig Sir,
    看來守得雲開了! Yeah!
    242

    回覆刪除
  2. 242: 其實我都冇守過, 長期9成以上持倉係叫進攻, 只係攻得巧妙唔使死, 哈哈.

    回覆刪除
  3. 謝謝小豬, 模仿小豬的股市操作, 勇敢地在跌市中增持, 組合中已有正回報的股票

    回覆刪除
  4. 尋日唔記得問小豬兄, 點解減持 210?估值開始偏貴?

    回覆刪除
  5. 但小豬兄係越跌越身體力行去增持既人, 所以跟據我尋晚篇文章所講, 要比 10000 個讚你. 哈哈, 昨晩有大量人站出來話一早睇到 16200 點其實係底部, 又唔見一早出黎講自己重倉持貨?

    回覆刪除
  6. 投資達人: 210我仲未覺得貴, 減持原因今日寫11月回顧有講.

    市場上的確大把人講就天下無敵, 做就無能為力.

    16200之前大把人話萬6點就訓身買, 點知到萬6點就個個都話等下先. 不過我好多股都比大市先見新低, 所以我萬6點時只有機買到一隻當時的新低股, 哈哈.

    回覆刪除