2011年8月10日星期三

10-Aug-2011 勝不驕敗不餒

今天沒有任何操作。

投資事業幾乎是一項終身事業,在數十年的時光中,必定會有起起落落,因為起落才是常態。在這數十年的投資生涯中,數年的時間只是微不足道,所以大家不應為短期的得失而過份執著,勝時不應意氣風發,敗時不應意志消沈,因為無論是意氣風發或意志消沈都會很容易令人迷失於這項終身事業之中。
 
現金9.2%

倉位本年回報-10.1%。跑嬴恒指4.0%。跑嬴國指6.5%。

19 則留言:

  1. 小豬兄 ~ 今日我是 No.1

    :)

    回覆刪除
  2. 我個blog一向都好少人留言, 好易做第一架, 哈哈.

    回覆刪除
  3. 輸錢不要緊,重要是不要輸信心。

    回覆刪除
  4. ^__^, 我唔識用blogger..點解可追蹤唔可以用黎發留言? ...amie^^

    回覆刪除
  5. 起落才是常態 -- 很同意!

    回覆刪除
  6. 勝時不應意氣風發,保持風險意識;敗時不應意志消沈,要痛定思痛,重新反省,才能捲土重來,反敗為勝。
    我要痛定思痛,重新反省啦!

    回覆刪除
  7. 勝時不應意氣風發,保持風險意識;敗時不應意志消沈,要痛定思痛,重新反省,才能捲土重來,反敗為勝。 X 2

    回覆刪除
  8. 小豬兄的意見很中肯,可惜大部人都做唔到,賺了錢就意氣風發,財大氣粗,遠嘅有07年嘅市場先生同火燎森,近嘅有老師同升級阿sir.

    回覆刪除
  9. 島勝猛: 唔係感慨, 係呢種市況想激勵下大家, 唔好諗得咁負面, 哈哈.

    LMF: 750做乜?你買左?

    費高: 你明白我講既就最好. ^_^

    amie: 你要登入左先得喎

    Manfred_1234: 其實不用理會別人, 做好自己的, 內在成績比外在成績重要, 所以我十分欣賞巴菲特, 不是因為他的投資成績, 而是他的內在質素. 如果沒有看過"雪球", 快快去看.

    回覆刪除
  10. sleep, no eyes see .
    美股又急跌.- Bee

    回覆刪除
  11. Bee: 起落才是常態, 習慣下啦.

    回覆刪除
  12. 希望做到平常心啦, 雖然有些難度. (Vagabond)

    回覆刪除
  13. 小豬兄,
    6.02買了750重貨, 明天開市無錢加注, 好慘.....
    LMF

    回覆刪除
  14. LMF: 睇多幾次我新手找死十式

    回覆刪除
  15. 南韓大跌市 經紀跳樓自殺身亡

    真係大時代.

    回覆刪除
  16. 小豬兄 ~ 早晨 :)

    ps. 生命是寶貴過金錢!

    回覆刪除