2011年8月15日星期一

15-Aug-2011 還債

今天有二項操作。

增持 2% 3998。啱價又買返少少。

增持 30% 1211。初步目標比重已達,等中期業績後再作打算。

近幾年,很多人應該已經感受到經濟好了,但生活困難了。金融海嘯後,全球經歷的熊市時間太短,基本上沒有經歷過熊市三期應該出現的長時間的低位橫行。當大家跳過了短期的極度痛苦,當然要接受去面對更長時間的較低程度痛苦,結果變成經濟好了,但生活困難了,高通脹就是我們去還債的過程。

現在香港通脹率已經超過GDP增長,大家不要天真的以為香港經濟真的是比海嘯前好了,還有歐美國家的實際GDP增長是負數或無,中國又被高通脹壓得透不過氣,股市只是提前反映了這個事實,美國降級極可能只是一個提前到位的催化劑。

現在大家可能擔心歐洲爆鑊,我都驚,但可以問自已一句,股市在這個水平爆又如何,會即時一天大跌3千點嗎?內銀立刻要破產嗎?世界會停止運作嗎?不用想那麼多,繼續還債吧。
 
現金6.5%

倉位本年回報-6.9%。跑嬴恒指5.1%。跑嬴國指6.8%。

12 則留言:

  1. Good point. Money is DEBT. 呵呵.
    (瘋子)

    回覆刪除
  2. 小豬兄 ~ 等我答你 :)

    1)一天大跌3千點嗎? 比較大可能

    2) 內銀立刻要破產嗎?比較少可能

    回覆刪除
  3. Louis: 如果你覺得現水平一天大跌3千點比較大可能, 你應該立刻清倉或最少增持一半現金, 唔係講笑.

    回覆刪除
  4. 750,1211 & 3998都已是大部份心中的垃圾股市:)
    LMF

    回覆刪除
  5. 小豬兄不是沽了330嗎?
    LMF

    回覆刪除
  6. LMF: 只是減持了60%, 我8-Aug操作有寫.

    回覆刪除
  7. 小豬兄又買貨,勁!
    小妹掃咗幾日貨,是日休息。

    回覆刪除
  8. 唔一日大跌3千, 都跌了千六, 而家街客俾以往醒目, 期權的通街都有人講, 大戶搵食難, 所以波幅亦俾以前大, 恐怕仲有一浪COMING, 小豬, 有無留意CDS比以往高? 大家都小心D :)
    AMIE

    P.S.: 點覆沒有MAIL 提示功能? >.<

    回覆刪除
  9. AMIE: 你都冇登入, 當然冇mail提示. 你唔見我已經大量減持左歐美資產咩(兩隻銀行股今天都升唔穿我當日賣出價, 真弱), 其他持股暫時唔見體質有問題, 呢個就係隻中留意個股既好處. 你好驚, 係因為你對持有股票認識唔夠. 所以投機的話我係絕對贊成大量持有現金的. 當你明白我投資風格, 你就會明.

    回覆刪除
  10. 單日大跌千六點,其實不算是很巨大的波幅,以點數計可能覺得大,但以 % 計其實不大。可能大家太年青,沒有經歷以前的股災 (我自己也沒有 :D)

    我看過記錄,以前股災式下跌遠比現在恐怖一萬倍,試過暫停開市幾日,結果一開市仲跌到痴晒。

    內銀肯定不會爆,指數也無可能毫無先兆跌 3千,除非又玩錯盤....

    回覆刪除
  11. 投資達人: 2萬點跌3千點係15%, 一日15%真係世界未日啦, 哈哈.

    回覆刪除