2011年11月22日星期二

22-Nov-2011

今天沒有操作。

現金0.38%

倉位本年股本回報-7.87%。跑嬴恆指12.90%。跑嬴國指15.35%。

12 則留言:

  1. 小豬老師
    當年TPG入股用洐生金融工具(認股權)作代價, 咁後來股價升多過呢個入股價, 個差價未當係虧損囉, 不過呢個係非現金虧損.
    咁幾時先填番條數?填左好多年都未完?
    總之股價升就要嘔錢?

    回覆刪除
  2. ALEX: 條數已經係今年填完左, 你中期業績見計與不計認股權證既盈利已經一樣.

    回覆刪除
  3. I love your previous style of post.

    回覆刪除
  4. 咁我咪放走左隻千里馬..........我持有2年..10月圍城我放棄左一來估值高...第2係因為之前問果個問題(我不能持有一隻我解釋唔到D錢去左邊GE股票).....懶左野了,
    點解我遇豬SIR咁遲....希望仲有機會買番

    回覆刪除
  5. AlEX: 估值高只係因為認股權證既關係攪到表面上好高, 所以我估值係不計呢個非現金項目. 只睇個PE真係呃到唔少人.

    回覆刪除
  6. 不過佢年報D認股權證我真係睇唔明..無為訓唔著....天下好股多的是......不過我由09年5.4買..渣住咁耐以家先知填好條數真係心痛....

    回覆刪除
  7. 小豬兄: 你今日都講得有道理, 你知我講乜 :D

    回覆刪除
  8. alex: 唔明都敢揸足兩年?下次先攪明哂d野先好用錢買, 唔係既話好容易買錯野或賣錯野.

    回覆刪除
  9. 受教了,
    不過佢今年半年業績經營活動之現金流量點解得番294,328,上年同前年都有700,000

    回覆刪除
  10. alex: 資本開支提高主因是開店、店舖裝修、自用物業購建,例如倉庫、辦公室等。去佢網頁下載份2011中期業績簡報睇就知.

    回覆刪除