2011年9月21日星期三

21-Sep-2011

今天有一項操作。

增持 6% 750。

個市古古怪怪咁,唔怪得咁多散戶冇眼睇,仲要咁多炒股炒到自殺既新聞,真係一片恐怖的氣氛。

現金6.4%

倉位本年回報-20.3%。跑輸恒指2.1%。跑嬴國指2.3%。

10 則留言:

  1. 小豬你去看看林一鳴BLOG. d散戶好驚慌!
    (bee)

    回覆刪除
  2. 大戶今次造市造到出晒面喇....
    真係10000見
    (NES)

    回覆刪除
  3. 豬Sir,
    點解唔等大市跌定再入貨?
    依家個個都吹16000點, 樓上英雄仲要話10000, 那死得人多了
    242

    回覆刪除
  4. 豬Sir与林一嗚不可相提並論。林一嗚呃飯食,無良。豬Sir是堂堂男子漢。

    輕鬆一下,送上beyond 不再犹豫 mp3
    http://www.1ting.com/player/98/player_93979.html

    本人暫時持貨35%,持貨量因應不同人而不同,他日要追貨亦頭痕。

    互勉
    Sam

    回覆刪除
  5. bee: 當你係市場撈得愈耐, 你愈會明白不要對市場作出硬性預測或評估, 他可能對亦可能錯, who knows. 不如細心檢視自己持股公司可否在困難時期生存, 及自己現金流資產可否在困難時期度過.

    NES: 而家d人睇萬8, 咁快就睇一萬?到萬8就會睇萬7......

    242: 學習放棄估頂估底, 你點知幾時先叫跌定? 升穿50天線3天叫跌定? 有時人既心態係想跌定再買去賺盡個底, 但世事邊有咁好彩. 總之任何時候都留有足夠自己半年生活既後備資金, 唔好借錢炒股, 咁就可以冷靜對待大市起跌.

    Sam: 比你講到我冒汗, 哈哈. 你講得啱, 持貨量因應不同人而不同, 我持左9成幾貨, 但唔代表我風險比人大, 因為每個人既後台強弱不同.

    回覆刪除
  6. sam. 林一嗚寫blog是免費的, 什麼叫呃飯食, 無良。? 你不喜歡就不好去睇囉.
    再者,我叫小豬過去睇林sir, blog fans的留言, 不是什麼 " 豬Sir与林一嗚不可相提並論。" 連我那麼簡單的留言你都get錯意思 !!! 睇你頭腦一定很有問題 !!!!!!!!!
    (bee)

    回覆刪除
  7. bee: 有一個觀念要清晰, 財演(數字叔)寫blog都係免費. 但你要留意佢地既收薪工作係乜, 林一嗚係金融機構度做, 你好難要人唔懷疑有利益問題.

    張化橋(過去的最有價值分析師)講得好, 佢話當佢離開左金融機構後, 佢就頓悟放棄預測, 發覺自己過去既預測行為好不智. 人在江湖身不由己呀, 哈哈.

    回覆刪除
  8. 嘩, 越跌越勁, 恆指下趺 - 810.02
    . 跌到人都瘋 ! (Bee)

    回覆刪除
  9. Bee: 我只知牛既怨氣好重, 因為死q哂, 哈哈.

    回覆刪除
  10. 豬兄, 見到您話牛既怨氣好重, 因為死q哂, 小弟啱啱食緊牛肉, 忍吾住笑左出黎, 實在太幽默! =D (Vagabond)

    回覆刪除