2011年9月23日星期五

23-Sep-2011 血濺滿街買貨時

今天有二項操作。

增持 11% 750。

增持 10% 3998。

跌破萬八點,社會上開始死人,現在就改變策略,盡量減持現金至滿倉,其間再跌就換股操作,再跌再跌就後備資金出動。已經寫明策略給各大戶看,有本事沽清手上的貨來震我吧。

聲明,大家投資不要見人就跟,每個人的身家性命財產都不同,跟人買賣輸死了沒有人會賠給你的。

現金3.9%

倉位本年回報-25.5%。跑輸恒指2.2%。跑嬴國指3.3%。

8 則留言:

  1. 豬sir,
    個個cut loss準備尋死, 你就加馬入市,是否發死人財?
    另點解like 750 & 3998?
    你的忠實blog友242上

    回覆刪除
  2. 242: 我個倉隻隻都like, 只係以倉位比重, 估值等分析認為呢兩隻較值搏.

    回覆刪除
  3. 我們的看法有些相似, 覺得現在應該買貨而非沽貨, 逆市場而行, 且看是否會輸死未天光, 哈哈!

    回覆刪除
  4. 真喺買得好安心!繼續定期增持!

    回覆刪除
  5. Bee: 你以為個個話搏反彈, 市場咁好死比你如願咩. 大家再唔信邪就萬6點見架啦.

    回覆刪除