2011年9月27日星期二

27-Sep-2011 動量追貨

今天有二項操作。

增持 5% 210。今朝見隻隻升得佢大跌,話過再跌就動用後備資金,點知入完就升返哂,真係手快有手慢冇!究竟乜人開市被迫要賤賣呢!睇見過收市價,都唔知乜水今日肯$6樓下賣比我。

增持 10% 750。

今天完全是動量追貨的格局,早知要追,何必要賣呢!

今天注入部份後備資金,因為在中途加入現金,為清晰起見,倉位回報計算定義是本年的股本回報率。股本 = 年初結餘 + 年內新增本金。

有些人做法是建立一個倉之後(例如一百萬倉)便不再注入資金,有新資金都會另外建立一個新倉,又或者建立很多個倉。不過我個人認為這種做法不方便管理,所以我只會有一個倉。

有人可能奇怪為何不把後備資金一早當成倉位現金。其實這是一種自我操控心理的技巧,如果一早加入變成倉位現金,我不保險自己可以100%不犯手痕毛病而用盡現金。只要不注入現金,在沒有極端環境之下,心理上是很難動用倉外現金的,無形中就減少了犯手痕的錯誤。

大家如果經常手痕,可以參考我的方法,把一部份投資資金封印起來不動用,只有在極端市況(例如大市PE 9倍還要去沽)又找不到倉中有可沽出或減持增現金的持股後,才去解封倉外投資資金。

今天收到210股息,已加入現金。

現金5.4%

倉位本年股本回報-21.6%。跑輸恆指0.3%。跑嬴國指5.1%。

小豬仔見到市場人士追賣又追買真係好好笑

5 則留言:

  1. 等待已久的大升市, -個字形容 " 爽 " 哈哈, 最近連續升落去, 不好比佢停!

    回覆刪除
  2. 我雖然吾會衰手痕, 但都會強制封印部分現金作後備作用, 不過唔係原意唔係用黎買股, 係以防股票個倉輸到仆街時, 可以維持幾個月有餐飽飯食 :D

    回覆刪除
  3. 投資達人: 可能我講得唔清楚, 應該係三份, 一份係生活基本金, 一份係流動投資金, 一份係被封印的受咀咒資金. 咀咒資金當然要係大市受到咀咒時先用. 其實我日日都咀咒緊個市比我可以用咀咒金, 哈哈.

    回覆刪除
  4. Louis: 升市跌市都缺錢係危險現象, 要控制下. 試下強迫自己儲最少10-20%總流動資產既現金.

    回覆刪除