2011年9月26日星期一

26-Sep-2011 屍橫遍野再買時

今天有二項操作。

增持 25% 336。

增持 8% 2888。

下次再跌都唔知用乜形容詞好。倉既錢用得七七八八,無差別跌到咁基本上換股都無謂,再跌就直接用後備資金。

現金1.1%

倉位本年回報-28.9%。跑輸恒指4.5%。跑嬴國指2.2%。


小豬仔想:點解個市可以最低16999.54以0.5點打死隻肥牛?

7 則留言:

  1. 若今次世界各國股災的幕後黑手真是老美,願天降災難於他們,直至末日
    242

    回覆刪除
  2. 華爾街的技倆+美國政府的損人利己政策
    真係無恥到吖@#$%^&

    回覆刪除
  3. 這個時機買入 2888 確實是勇敢之舉。

    希望在時機還是不要「天降老美」。為了香港的股市,為了大陸的經濟,還是老美可以安度危機,從而繼續消費、給中國和歐洲向美國出口的機會,有錢還債給中國,有錢來投入亞洲股市,而不是抽錢離開亞洲。

    回覆刪除
  4. 我諗大家都誤會左. 今次問題唔係美國同歐洲攪鬼, 係中國自己要冷卻經濟, 再因全球一體化, 攪到歐美都香埋. 唔好太著眼歐美, 主戰場一直都係中國.

    回覆刪除
  5. 點解要食肥牛?
    因為大戶肚餓~

    回覆刪除
  6. BB看到股市大跌, 整個人都傻了, BB的表情太可愛了

    回覆刪除