2011年10月13日星期四

結婚前犯左「不能彌補」的錯誤

天下間太多人運用新手找死十式來找死了。

-----------------------------------------------------------------------------

同男朋友一齊左已經有五年, 已經買埋樓放租緊俾人, 諗住結婚既時候拎番黎住, 除左層樓之外, 我地一向都財政獨立, 就算係準備結婚既錢, 都係各自分開黎儲。

另一方面, 我一路都認為女人係要有私己錢, 私己錢先俾到自己安全感, 所以一路都有買賣股票, 但係上個月第一次因為輸左好多, 唔甘心既情況下借左孖展, 諗住撈底, 但係點知隻股票繼續尋底, 依家欠落左條細目唔少既數…


為左填呢筆數, 我用哂為結婚準備既錢, 但係都仲未清得哂, 仲差好多。我依家真係好驚, 唔敢同男朋友講我用哂結婚D錢, 另一邊廂又好驚還唔清筆數。


我已經有三十歲啦, 唔係十八廿二, 有D野冇得番轉頭, 特別係結婚, 我真係唔敢同佢講我炒股票蝕哂結婚既錢, 仲要未找得清....


係雙重壓力下, 我今日sick leave留左係屋企, 我唔知自己做緊乜, 魂遊太虛, 好想逃避, 我唔知應該點做...........


來源:http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=15701432

5 則留言:

  1. 好可憐, 但呢轉大跌, 很多人都pk到死.未燒炭已萬幸
    242

    回覆刪除
  2. 242: 呢班人唔好彩, 未睇過我新手找死十式. 未學習先投資 = 找死

    回覆刪除
  3. 可惜的是,光看文章,是沒辦法領悟這道理,一定要狠狠地試才行,幸好白己97年已玩過孖展輸過不少錢,

    回覆刪除
  4. Manfred_1234: 但我就是光看文章來領悟這些道理還有很多很多道理, 認真相信和學習歷史令我走少了很多冤枉路.

    回覆刪除
  5. MARGIN這家野唔係新手可以、買樓時更會倍感威力~~~如2按的1成首期、即20萬買200萬的樓~~~~樓價升自然開心、跌的話就負資產~~~~

    唔甘心?
    人生有好多唔甘心~~~~咁做做下功工唔甘心、咪抄老世唔撈~~~~

    腦殘的思想"已經有三十歲啦, 唔係十八廿二, 有D野冇得番轉頭"
    咁係咪一世唔講比老公聽? 做債務重組幾年一條好漢、再唔係推遲結婚或裸婚~~~~

    李嘉誠都有教"量力而為"~~~~呵呵

    回覆刪除