2011年9月15日星期四

15-Sep-2011

今天有二項操作。

沽清 330。不計一次性開支,營業額幾乎零增長,存貨急增,不派末期股息,呢三項已經係死罪,再加埋4年燒錢計劃,我都費事同佢癲。一見不派息就諗都唔諗市價沽鬼左,我既即時市價交易習慣又幫左我,收市價比我賣出價跌多接近2蚊。所以我經常同人講,買賣就唔好設高或低幾格,市價即時成交左去,呢種習慣幫左我好多次不必要既追買或追賣。

增持 17% 336。

現金9.6%

倉位本年回報-16.5%。跑嬴恒指0.2%。跑嬴國指4.3%。

13 則留言:

  1. Louis: 市場機會多的是, 一隻死左就搵過隻更好既.

    回覆刪除
  2. 豬兄,若仍未沽出330,要點做?好心痛中。
    242

    回覆刪除
  3. 242: 你問自己當初點解會買入, 今天是否已經違反了最初的買入理由. 如果答是, 幾多錢都賣(因我相信市場中有更好的選擇). 如果答否, 幾多錢都留, 但不要再溝貨.

    回覆刪除
  4. 頂打左咁耐、唔見Q晒~~~~
    唔多講、我一直唔入330、是想看一下中期業績、個CEO未來四年180億元的資本開支~~~~一件200-400的衫要、就算有80%PROFIT又點、要用億億咁做廣告點回本、唔癩硬野有鬼~~~~
    還要CLOSE好多SHOP、一下子少了很多銷售TURNOVER、又遲疑不決咁走入中國~~~~唉~~~唔使講被剔出藍籌股是遲早之事~~~
    看來跌到個位都有份~~~~~

    回覆刪除
  5. 看來是時候看一下、PRADA睇來下支藍籌股代替成衣股~~~~

    回覆刪除
  6. 飛鳥信宏: 我都話佢係燒錢計劃, 管理層見到公司大把錢就想燒錢. 其實藍籌冇必要一定加一隻成衣股, 當年都係因為市值升得勁先加. 如果一定要加的話, prada唔係最好, 我心目中最有代表性既一隻我都係賣下關子, 比五年時間, 睇下我估唔估得中, 哈哈. 當然以市值計, prada都有機.

    回覆刪除
  7. IT 100億市值都冇, 佢同330可以話係同期上市公司, 但人地330一早已經可以走出去做大做強, 雖然唔排除IT可以後來居上, 但過去成績我睇唔到佢有乜本事做大到好似330咁國際化.

    回覆刪除
  8. 呵呵~~~~你老指佐記?~~~~有機的~~~~
    而且有銅叔支持~~~~

    恆指的藍籌股好似要市值最少多過250億~~~

    回覆刪除
  9. 德永佳~~~得130億、新秀麗~~~~得170億
    要過250億~~~唔係PRADA係惡魔、仲有那一個?
    飛鳥

    回覆刪除
  10. 飛鳥: 唔使估, 我都唔會開估. 當然如果5年內我估中左, 我會事後孔明咁開估(睇下大家信唔信得過我人格, 哈哈). 但係如果估錯左, 我都會開估我今天所想.

    回覆刪除
  11. IT 不須國際化, 搞好國內市場已經足夠發展成藍籌級企業.

    回覆刪除