2011年10月3日星期一

03-Oct-2011 股災月

今天沒有操作。

大陸放長假唔玩,所以我地就要比人玩。

10月是傳統的股災月,10月股災月的傳統其實是始自1987年10月的股災的,當年股市停市四天,再開市時單日下跌33%,全月下跌45%,真的是股災中的股災,極度恐怖。97年亞洲金融風暴又是10月出現股災。08年金融海嘯,10月又是當年跌幅最大的一個月。真的是10年一潤,又是10月一潤。連辛亥革命都是10月10日開始,10這個數字真的有點血腥味。

今年又約定大家一同度過恐怖的10月吧,哈哈。

大家再重温一下當年97亞洲金融風暴的恐怖10月吧。大家又留意下當年HSBC,長實等在當日股災的收市價是多少,看後相信大家都會會心一笑。再看此片,突然間很懷念建華8年的日子。



現金5.7%

倉位本年股本回報-26.1%。跑嬴恆指0.9%。跑嬴國指7.7%。

8 則留言:

  1. 果陣5號仔156話好抵...以家咪勁抵

    回覆刪除
  2. 的的確確,董建華比曾蔭權的話可信。

    回覆刪除
  3. "我開心,我幸災樂禍,我放曬啦" ... 純攪笑 :p

    回覆刪除
  4. 匯豐合過股, 又供過股, 唔可以直接同現價比....當然, 匯豐唔好玩.

    回覆刪除
  5. 老董當年講的說話咁似曾俊華講的說話,佢地講親叫你冷靜、咩基調良好、先要驚!事實上,97當年香港經濟的基調的確很好,老董沒有騙人,但今時今日的香港經濟是否真的基調良好?肯定唔係!只靠大陸遊客消費帶旺零售、餐飲咋,香港人工又追唔上通脹,當年係香港人薪酬上升谷起通脹!

    回覆刪除
  6. 亂博: 香港已經同中國密不可分, 真正成為中國一部份, 中國死香港死, 中國生香港生.

    回覆刪除
  7. 曾蔭權話當時已見底,事實當時是風暴開始,見底好似要10個月後

    回覆刪除
  8. 輸到pk
    有機會返家鄉,以後唔玩
    242

    回覆刪除